Η Alexis Gold σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας ή και να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σύμφωνα με το νόμο και χωρίς άσκοπες διαδικασίες. Παρακαλούμε, πριν προβείτε στην επιστροφή ενός προϊόντος, όπως διαβάσετε τα παρακάτω στοιχεία και επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2109215433, ώστε να σας κατευθύνουμε για τη διαδικασία επιστροφής, ανάλογα με την περίπτωση.

Ακύρωση προς εκτέλεση παραγγελίας

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του χωρίς καμία επιβάρυνση, εφ’ όσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των εμπορευμάτων. Η δυνατότητα ακύρωσης δεν ισχύει για προϊόντα που έχουν παραχθεί με δικές σας προδιαγραφές, ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας.

Επιστροφή προϊόντος, καθώς αλλάξατε γνώμη

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για τα προϊόντα που επιλέξατε και τελικά δεν τα χρειάζεστε, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο, ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Τα προϊόντα γίνονται δεκτά προς επιστροφή όταν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και στην εργοστασιακή τους συσκευασία. Εξαιρούνται από την υπαναχώρηση περιπτώσεις όπου τα προϊόντα έχουν παραχθεί με δικές σας προδιαγραφές, ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, καθώς επίσης και προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών, μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών, άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Η αίτηση επιστροφής θα πρέπει να γίνει γραπτώς, συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα, σύμφωνα με το τμήμα β’ του παραρτήματος του ν. 2251/94, την οποία θα πρέπει να  αποστείλετε στο info@alexisgold.gr ώστε να λάβετε και τη σχετική επιβεβαίωση παραλαβής. Η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) και το προϊόν να βρίσκεται αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν από την πώληση, με τη συσκευασία του άθικτη όπως και όλα τα περιεχόμενά της, καθώς και οποιοδήποτε δώρο ενδεχομένως να περιλαμβάνονταν σε αυτήν.

Η Alexis Gold οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν, θα περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας, εκτός και αν είχατε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).

Επιστροφή προϊόντος, λόγω λανθασμένης εκτέλεσης παραγγελίας

Στην περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, τότε η Alexis Gold θα φροντίσει να σας καλύψει το ταχύτερο δυνατόν με το σωστό είδος. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε. Τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν σε αυτήν την περίπτωση την Alexis Gold.

Επιστροφή προβληματικού προϊόντος, λόγω κατασκευαστικού λάθους, κατά τις πρώτες μέρες χρήσης (D.O.A. – Dead on arrival)

Εφόσον το προϊόν καλύπτεται από πολιτική DOA από τον κατασκευαστή του και κατά τις πρώτες μέρες χρήσης του παρατηρηθεί κάποιο κατασκευαστικό λάθος και πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις, μπορείτε να το επιστρέψετε, στην αρχική του συσκευασία, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς. Η Alexis Gold με τη σειρά της θα το επιστρέφει στον κατασκευαστή, προκειμένου να διαπιστωθεί και εκεί η δυσλειτουργία.

Εφόσον λάβει την επιβεβαίωση DOA από τον κατασκευαστή, η Alexis Gold θα αντικαταστήσει άμεσα το προϊόν (ή θα το πιστώσει, σε περίπτωση που δεν είναι πλέον διαθέσιμο). Τα μεταφορικά έξοδα, εφόσον δεν καλύπτονται από τον κατασκευαστή, βαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή προβληματικού προϊόντος, που καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση και είναι προς επισκευή

Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα μας προκειμένου να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος και επισκευή. Τα μεταφορικά έξοδα, εφόσον δεν καλύπτονται από τον κατασκευαστή, βαρύνουν τον πελάτη.

Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια ή έχετε απορίες; Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την επιστροφή προϊόντων, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας, καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 9:00 το πρωί μέχρι και τις 17:00 το απόγευμα, στο τηλέφωνο 2109215433 ή μέσω e-mail στο info@alexisgold.gr